Hayalperest ah ulan zalım dünya hayın dünya

Şarkıcı Adı: Hayalperest
Şarkı Adı: Ah Ulan Zalım Dünya Hayın Dünya
Hayalperest Ah Ulan Zalım Dünya Hayın Dünya Şarkısı Sözleri

ah ulan zalım dünya hayın dünya
ne oyunlar oynadın ulan bana
yaptıkların ettiklerin yetmezmi
düşürdün savurdun yıllarca
kahpe felek kahpelik yaptı oysa
ne hayallerim vardı umutlarla
hatırlamak bile istemiyorum asla
imkansız bir aşkın ortasında kaldım ana
düşünecek denilen hal kalmadı
düştüm düştüm yerlere kaldıran olmadı
nerden başlasam bilmiyorum amma
durumlar epeyi karmaşık olmaya başladı
elim kolum bağlı yapacak bişey yok
arkadaş aşklara itirazım çok
iki günlük sevgiler boş şok şok
eller benim gibi sevmez haberin yok
dayanacak güc deyildi beklemek agır
agır bi sevda gönlüme düştü çığ gibi
furkan düşün düşün dur bakalım hadi
yaralı bi sevda taki o kar çiçegi
deli gönlüm ah gönlüm söz geçiremedim
belalınım sevdalandım ömrümü adarım
bu canımı koparıp uğruna harcarım
canım pahasına candan öte severim
aslında can diye bişey kalmadı bitti
candan öte sevmek nedir bilirmiki
sevdalınmış bu yürek delirtici
her yanı dostan yana düşmanlı biri
her bi sokakta adı illa geçerdi
eskilerde onun adı nefirimkeşti
şimdi ise seven hayalperestin teki
tugba adında güzel bi meleğe gönlünü verdi
oy ölem ölem ölem sensiz bu dünyayı neylerem
oy ölem ölem ölem sensiz bu dünyayı neylerem
ben sensiz bu hayatın kahrını tek çekemem
ben sensiz bu hayatın kahrını tek çekemem
yalan yalan herşey yalan yalan hayat hayat
yıllarımı ömrümü aldın gençliğim oldu ziyan
bıkmadınmı uğraşmaktan yeter artık hayat
bıkmadınmı uğraşmaktan üstüme gelme yoruldum

Hayalperest Vip bak ben hey yow öncelikle hemde

Şarkıcı Adı: Hayalperest
Şarkı Adı: Vip
Hayalperest Vip Şarkısı Sözleri

bak ben hey yow öncelikle hemde
piyasayı darma duman etmeye bide
karşıma kim çıkarsa çıksın fark etmez
bu arada bende rap aşkıda bitmez
mixsaj mixsaj benim rapim mixsaj
en babasıda bende kalite arkadaş
meydan burda 1 dedik 2013 de
ayıkmadılar meydan burda 2 de
bizde gerekcesini yapalım dedik
her türlüsünü hazırlarım işim bu
kalitesine yarışım abowda abow
kapışmak dersen hazırım hey yow
her yürek kaldırmaz rapte tek ben
teke teke oynuyalım senle ben
bulmaca gibidir sözlerim ikile sen
sırayla gelin bakalım öncelikle sen
her rapim sakıncı dikkat bu adam çıldırdı
tüfek gibi taradı ortalığı dağıttı
kuru sıkı deyil bomba bi diss yarattı
ortalığı darma duman ederek bıraktı
adımı sorarsan eskiden nefirim malatyaydı
şimdi ise hayalperest aka nefirim anladı
yer yerinden oynadı bu parçada patladı
alemin kulaklarında bu parça yakılandı

Bazıları dağınık sever

Anneciğim üzülme yeter
Bazıları dağınık sever
Kabullenmek istemesen de
Bu çocuk hep böyle derbeder
Fake diyorlarmış kardeşliğimize
Alıştık artık kalleşliğinize
Zaten toplayamıyorum kendimi
Bırak da dağınık kalsın anne
16 yaşında yorgun bu beden
Dost sandıklarım sattı aniden
Acılar yürek yemiş de mi gelmiş
Yine dağılan ben yine kaybeden
Anneciğim üzülme yeter
Bazıları dağınık sever

Kabullenmek istemesen de
Bu çocuk hep böyle derbeder
Bu adamlar oldu benim kardeşim
Yalanla dolanla olmaz hiç işim
O vefasıza bir çift lazım olacak
Dağıtıp da giden ben miymişim ?
Ağlamayacağım söz verdim anne
Sen de bana artık ısrar etme
Baksana Ayhan ne hâle düştü
Acılara vuruyor gümlete gümlete
Anneciğim üzülme yeter
Bazıları dağınık sever
Kabullenmek istemesen de
Bu çocuk hep böyle derbeder
Yoo… Yoo…
Dağınık Crew burada…
Can kardeşiz biz

Güzel Gözlüm Benim Dönsün Artık Bana Ukte

Güzel Gözlüm Benim Dönsün Artık Bana
Koklarım Son Defa , Çık Gel Canımın İçi
Bir Gün Gelip Sorsan Ki Bana , Sigaran Mı Ben Mi ?
Diye Sigara Derim Sonra Alınır Gidersin.
Ama Sen Bilmezsin Ki O Sigarada Sen Varsın
Tütünün Yanına Biraz Da Sen Karışmışsın,
Her Gece Biraz Daha Başımı Döndürüyor,
Ve Biraz Daha Beni Kendine Bağlıyorsun
Paketin Üzerinde Öldürücü Yazıyor,
Diyorum Ya Bende İşte , Tıpkı Bir Sigara Gibisin.
Seni Her Çekişim De Biraz Daha Yaklaşıyorum Ölüme ,

Biraz Daha Bağlanıyor , Ve Biraz Daha Çekiyorum Seni İçime
Kokun Onu Andırıyor Biraz Tütün , Biraz Sen.
Dumanını Üflemek İstemiyorum Çünkü ,
Sende Karışıyorsun Ardından Bütün Dumanların İçine
Dumanımı Verin Bana Kavuşamadım Ona , Buluşamadım Yarime.
Döneyim O Yarime , Gözlerim Seni Arar Beklerim O Yola
Özledim Her Şeyim Ölürüm De Yorulmam O Güzel Gözlerin
O Tatlı Bakışın İçime İşledi Çok Sevdim Seni Ben

Şiir
Sigaram Benim İçin Yanarken , Sen Beni Sigaran Gibi Yakıyordun
Tadını Alamayınca , Bir Kez Daha , Sonra Bir Daha Ve Tekrar
Her Gün Defalarca , Yeniden Hesap Sormadan Pes Etmeden Yanıyordum Sana
Benim İçin Yanan Sigaran Gibi Adeta
Arada Çekmediğim Zamanlarım Oluyordu Sigaramı, Hani Sen Diyordun Ya.
Sigaram’Dın Ya İçime Çekmeden Bırakınca,
Doyamıyordum Sana, Vazgeçemiyordum
Görüyor Musun ? Seni Düşünürken Dalı Çekemedim Bak Yine
Ama Bitiyor , Sönüyorsun Son Kez İçime Çekmeden Gidiyorsun
Bekle Biraz Be Sevdiğim Acelen Ne ?
Yoksa Yine Mi ? Değeceksin Başkalarının Dudaklarına .
Sen Kayıp Gitme Ellerimden Diye , Sigaramı Peş Peşe Yakıyorum Anla !
Gecelerce Bekledim Hasret Kaldı Yüreğim Kokuna Be Meleğim .
Değiştim Sevgilim Gittiğinden Beri , Koyamadım Yerine Sevemedim Kimseyi
Ama Elinde Sonunda Bitiyorsun Sende , Biraz Daha Kal Be Canımın İçi .
Bırakıp Gitmenin Sebebi Ne ? Az Daha Dur Son Kez.
Son Kez Çekeyim Seni İçime

Ukte Özlüyorum Yeniden Yazıyorum Bak Elimde Kalemim

Yeniden Yazıyorum Bak Elimde Kalemim
Kimse Yok Aklımda Tüm Halimle Sendeyim
Aklıma Geldikçe Doluyor Gözlerim
Harbi Özledim Onun Kokusu Özledim
Çıkmasın Aklımdan Çıkamasın Hayatımdan
Kapıldım Bak Ben Sana Bir Çıkarım Olmadan
Sadece Gülüşündü Beni İnan Yaşatan
Görmeyecekse Gözlerim Kör Olsun Buna İnan ,
Farkına Varmadan Alıvermiş Kalbimi Tutsak Olmuşsum
Sana Komur Gozlu Sevgılı Zaten Cıkmıyorsun Aklımdan
Bir Saniye Geri Sen Olmadan Güler Mi Ela Bakan Gözlerim
İstersen Umursama Sil Aklından
Sen Beni Çokta Tın Sevgili Bulamasın Ben Gibi ,
Benim Kadar Değer Vermez Benden O Digerleri .
Aklından Hiç Çıkarma Ararsın Sonra Sen Beni .
Ne Çabuk Unuttun Geçirdigimiz Günleri ,
Buluşmak İçin Harcadgımız O Emekleri
Yanımdayken Sen Hani Zaman Dursun Derdin Ya Zaman Durdu Sevgilim Sen Yokken Akmıyor Ki .
Korkuyordum Gıtmenden Alırlar Seni Benden Diye Ben Düşünürken Gitmiştin Sahiden.
Bak Bakayım Bana Diyince Sen Bakamıyorum Ben Sana Anlayıver Sevgilim Aglıyorum İnceden
Seninde Gözlerinde Dolmuştu Hani Sarılırken Sonra Korktugum Şey Oldu Aldılar Seni Benden .
Azmı Beklemedım Seni Söyle Şimdi Sevgili. Ben Geç Gelince Kızardın Ya Şimdi Ödeştik Mi .
Çok Severdi O Beni Kıyamazdı Hiç Bana Onume Dunyaları Sererdi Tek İ Bi Lafımla .
Benim Canım Acırsa Onun Canı Yanardı . Yalancılıktan Üşürdüm O Bana Sarılırdı.
Bize Ne Oldu Birden Bire Ne Oldu Anlamadım Ne Olduysa Degistik Ortada Biz Kalmadı
Oysa Ne Çok Mutluyduk Nazar Mı Değdi Dersin Nazar Değdirenler Onu Banageri Getirsin .
Üşüyorum Bak Yine Odamda Hayalinle Ben Yine Yazıyorum Sana Degil Sensizlige.
Unutmadım Gelba Be Aglıyorum Sesizce Özlemek Mi Demiştin Bak Şimdi Sen İbne

Seven sevdiğine böylemi yapar seven

Seven (sen sen sen seven) sevdiğine böylemi yapar seven
Güneşimi karartıpta kaçar gider bu karanlıkta tek başımayım neden?
(bilmem bilmem bilmem) Seveeeeen sevdiğine böylemi yapar seveen.
Güneşimi karatıpta kaçar gider bu karanlıkta tek başımayım neden? (bilmem bilmem bilmem)
Ama olmazz bu kötü gidişe bi son vermem gerekir.
Ama olmazz(olmaaaaaaz) bu kötü gidişe bi son vermem gerekir.
Ama olurr istesem dünyalara kavuşurum inan.



(korkarım)ama galiba bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım.
sen giderken adımlarını sayarım.
Heyhat! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.

Kahpeliğin Efendisi Yanarım ben Yanarım

Kahpeliğin Efendisi Sergen BirginaL Ft HayaL MusaLLa Record

Hayatımı değiştirdin
buralardan giderken ölecektim
ulan kadın ecelim gelmeden

Yanarım ben Yanarım
Kalbimde bu günde kanar
sensizlik ölüm kadar



 Alayın be dinleyin be yete bende usandım...